Mike Lindell huurt voormalig Newsmax-host in voor Frank Speech Broadcast Channel

  • Mike Lindell huurde Newsmax-persoonlijkheid Emerald Robinson in om zich aan te sluiten bij zijn online kanaal, Frank Speech.
  • Robinson werd in november door Newsmax uit de lucht gehaald voor het verspreiden van desinformatie over COVID-19.
  • Newsmax zette Robinson op de bank nadat ze beweerde dat COVID-19-vaccins een satanische, bioluminescente tracker bevatten.

Mike Lindell, CEO van MyPillow, bemant zijn uitzendplatform Frank Speech, en zijn laatste aanwerving is een voormalige Newsmax-persoonlijkheid die uit de lucht is gehaald voor desinformatie over COVID-19.

Lindell vertelde Insider maandagavond dat zijn Frank Speech-platform de voormalige Witte Huis-correspondent Emerald Robinson van Newsmax had ingehuurd en dat ze op 20 januari met hem zou gaan werken. Frank Speech is de website van Lindell en


streamen

platform van waaruit hij zijn dagelijkse shows uitzendt – en waar hij zijn 96-uur durende “Thanks-a-Thon” livestream presenteerde.

“Ze produceert haar eigen show voor Lindell TV bij Frank Speech”, vertelde Lindell aan Insider. “Ik ben erg opgewonden dat ze naar Frank Speech komt!”

“Fox News verpest ons land. Hun gastheren krijgen allemaal te horen wat ze wel en niet kunnen melden! Frank Speech is vrijheid van meningsuiting!” voegde Lindell eraan toe.

De conservatieve nieuwszender nam Robinson in november uit de lucht nadat ze een bizarre bewering over het COVID-19-vaccin had getweet en schreef: “Beste christenen: de vaccins bevatten een bioluminescente marker genaamd LUCIFERASE, zodat u kunt worden gevolgd. Lees het laatste boek van het Nieuwe Testament om te zien hoe dit afloopt.”

Wat Robinson tweette, weerspiegelt een extreemrechtse samenzweringstheorie die beweert dat COVID-19-vaccins satanische trackers bevatten. Anti-vaxxers hebben misbruik gemaakt van de satanisch klinkende naam”luciferase” om angst over het COVID-19-vaccin te verspreiden. Luciferase is een lichtgevend enzym dat van nature in vuurvliegjes voorkomt, volgens Brenner’s Encyclopedia of Genetics. Hoewel het enzym wordt gebruikt in medisch onderzoek, is het niet opgenomen in de samenstelling van door de FDA geautoriseerde Covid-prikken.

Newsmax nam in november voor het eerst afstand van Robinson en plaatste een verklaring waarin stond: “Dergelijke valse beweringen zijn nooit gemeld op Newsmax.” Het station nam vervolgens Robinson uit de lucht en zei dat het haar tweets “bekeek”.

Robinson voegt zich bij andere persoonlijkheden op het door Lindell gefinancierde online kanaal, waaronder conservatieve vloggers Diamond en Silk, die werden ontslagen bij Fox News, en Brannon Howse, oprichter van het conservatieve productiebedrijf Worldview Weekend en mede-presentator van Lindell’s Lindell Report.

Robinson reageerde niet onmiddellijk op een verzoek om commentaar van Insider.

Frank Speech zou echter een probleem kunnen raken in de programmering. Lindell zei deze week dat twee banken hem laten vallen nadat zijn telefoongegevens waren gedagvaard door het selecte comité van 6 januari dat onderzoek deed naar de rellen in het Capitool. Hij vertelde Insider dat hij “miljoenen” op de banken heeft gestort, waarbij een van deze rekeningen die de bank hem heeft verzocht te sluiten een aan Frank Speech gekoppelde rekening is.

Lindell vertelde Insider in januari afzonderlijk dat hij momenteel ongeveer miljoen dollar per maand uitgeeft om kanalen zoals Frank Speech draaiende te houden, eraan toevoegend dat hij niet tegen het lenen van geld is om het platform in leven te houden als hij geen geld meer heeft. De hoofdkussenmanager zei in december dat hij al $ 25 miljoen heeft uitgegeven om de ongegronde beweringen over verkiezingsfraude van Trump te pushen en indien nodig “alles zal verkopen” voor de zaak.

creditSource link

ZIE JE GEDACHTEN

Laat een reactie achter

Technluxury.com
Logo
Enable registration in settings - general
Vergelijk items
  • Totaal (0)
Vergelijken
0
Shopping cart